Путник који купује карту онлајн (са сајту или у мобилној апликацији) није у могућности да бира седиште на којем ће седети приликом куповине карте са обавезном резервацијом, већ то систем чини аутоматски. Осим што путник не може изабрати где ће да седи, додатан проблем представља то што систем у случају куповине више карата не додељује седишта која се налазе једно поред другог. Тако неко ко путује са још две особе и купи три карте, може добити три седишта која се налазе у различитим деловима воза.
Ово често доводи до конфузије приликом вожње у возу са обавезном резервацијом, попут воза Соко на релацији Београд - Нови Сад. Често се тај систем резервација онда ни не поштује односно путници седе где пожеле. Последично, то доводи до тензије између путника, а понекад чак и до конфликта, ако неко жели да стварно седне на место које је резервисао.